❀ Darček na Deň matiek ❀ zľava -15 % na čokoľvek s kódom: Mamička15

Nejčastější otázky k nákupu

Na tejto stránke sme pre Vás pripravili všetky informácie, ktoré potrebujete poznať k nákupu na Elarte. Na urýchlenie celého nákupného procesu sme pre Vás pripravili pár rýchlych odpovedí na často kladené otázky. V prípade akéhokoľvek iného problému či informácie nás samozrejme môžete kedykoľvek kontaktovať.

Najdôležitejším témam, ako sú spôsoby dopravy a platby, záručná doba a možnosti reklamácie či obchodné podmienky všeobecne, sme venovali samostatné stránky na nasledujúcich odkazoch:

Je možné si tovar pozrieť osobne?

Samozrejme áno. Navštívte nás v našej predajni v Zlíne, kde vám tovar veľmi radi predstavíme.

Aké sú možnosti dopravy a platby?

Pre úspešné doručenie zásielky využívame dopravné spoločnosti GLS a DHL, u ktorej si navyše môžete zvoliť možnosť poslať zásielku buď na Vašu adresu alebo na najbližšie výdajné miesto.  Ako spôsob úhrady môžete zvoliť platbu kartou online, dobierkou alebo bankovým prevodom. Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Doprava a platba.

Kedy mi tovar dorazí?

Objednávky prijaté do 11. hodiny odosielame ešte v ten istý deň. Akonáhle si balíček prevezme prepravnú spoločnosť, budete dopravcom informovaní o presnom čase doručenia. Obvykle je tovar u Vás do druhého pracovného dňa od odovzdania balíka dopravcovi.

Čo ak mi dopravca privezie poškodený balík?

Pri preberaní zásielky od dopravcu si starostlivo prezrite, či nie je viditeľne poškodená. Pokiaľ áno, zásielku v žiadnom prípade nepreberajte a kontaktujte nás.

Čo ak nájdem v balíku poškodený tovar?

Pokiaľ bude tovar v škatuli pri rozbaľovaní akýmkoľvek spôsobom porušený, bezodkladne nás kontaktujte a my zariadime rýchlu nápravu.

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

Zistíte na tovare viditeľné poškodenie či neplní svoju funkciu? Reklamácia všetko vyrieši. Stačí nám zaslať späť balík s priloženým formulárom alebo sa zastaviť k nám na predajňu. Jednoduchý návod nájdete v sekcii Reklamácia a vrátenie tovaru.

Prišiel zlý kus?

Aj to sa môže stať, hoci je to veľmi nemilé. V tomto prípade nás ihneď kontaktujte a my Vám zašleme správny tovar.     

Ako môžem vrátiť tovar?

Tovar sa Vám z akýchkoľvek dôvodov nepáči? Nevešajte hlavu, na premyslenie a vrátenie tovaru máte 30 dní. V takom prípade nám zašlite zásielku späť s vyplneným formulárom, ktorý nájdete tu. Alebo môžete tovar priniesť priamo k nám na predajňu a my sa už o všetko postaráme. Viac informácií nájdete v sekcii Reklamácia a vrátenie tovaru.

Čo ak chcem vrátiť iba časť objednávky?

Vybrali ste si viac produktov a nie všetky sa vám páčia? Informujte nás o tejto skutočnosti na email info@elarte.cz a my vám obratom odpovieme.

Chcem tovar vymeniť, ako to urobiť?

Táto možnosť tu samozrejme je. Napíšte nám alebo zavolajte a dohodneme sa na výmene. Nezabudnite však uviesť číslo objednávky a tovaru, o ktorý máte záujem.

 


V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať.

Hore